Friday 15 December 2017

Aion trading system


Rzemiosło i zawody, lub lepiej znane jako umiejętności załogi, są ważną częścią rozgrywki SWTOR. W związku z tym uważamy, że ważne jest poznanie jego podstaw, które wymienimy na tej stronie. Dodatkowo, będziemy dodawać więcej informacji o rzemiośle, gdy staną się dostępne. Umiejętności załogi Wprowadzenie Gwiezdne Wojny: galaktyka Stara Republika jest bogata w cenne zasoby, zaawansowane technologicznie schematy i intrygujące możliwości, ale co bohater ma czas, aby poświęcić się osobiście tak wielu zajęciom, w których wchodzi twoja załoga. System umiejętności załogi pozwala ci wykorzystać wszystko, co ma do zaoferowania galaktyka, bez wchodzenia w drogę twojej przygody. Przydzielisz załogę towarzyszy do zbierania zasobów, tworzenia użytecznych i cennych przedmiotów, a nawet do podejmowania własnych misji, przynosząc ciebie i resztę załoga wiele korzyści i nagród. Umiejętności załogi utrzymują cię w akcji, a Ty wykorzystujesz całą galaktykę, jaką ma do zaoferowania Twój Statek jest bazą dla Ciebie i Twojej załogi. Podczas eksploracji galaktyki i przechodzenia przez fabułę możesz przekazywać zamówienia z powrotem na statek. Będziesz mógł przydzielać zadania swoim kompanom, aby zbierać zasoby, tworzyć przedmioty na stacji roboczej statku lub podejmować specjalne misje. Biorąc pod uwagę ich pochodzenie, niektórzy towarzysze będą bardziej biegli w posługiwaniu się określonymi umiejętnościami, a im wyższa będzie ich opinia o tobie, tym lepszy będzie występował we wszystkich dziedzinach. Będziesz mógł wybrać trzy umiejętności z załogi, aby twój zespół mógł ćwiczyć z następujących głównych kategorii wymienionych poniżej: Gromadzenie, Wytwarzanie i Misja. Zbieranie umiejętności Podczas odkrywania planet w galaktyce, możesz odkryć różnorodne egzotyczne zasoby i cenne informacje. Po odpowiednim przeszkoleniu ty i twoja załoga będziecie mogli pokonywać surowce, kroić systemy komputerowe i wyśledzić cenne artefakty. Zgromadzone zasoby i informacje mogą być sprzedawane na otwartym rynku z zyskiem, albo twoja załoga może z nich korzystać do tworzenia użytecznych i cennych przedmiotów. Jeśli chcesz, możesz wybrać umiejętności zbierania dla wszystkich trzech slotów umiejętności załogi dostępnych dla twojego zespołu. W Starej Republice są cztery różne umiejętności: 1. Archeologia Umiejętność archeologów pozwala ci znaleźć nasycone przedmioty, takie jak kryształy Lightsaber i starożytne artefakty. It8217s są używane głównie do wydobywania kryształowych węzłów, tak jak w innych grach MMO. Kryształowe formacje zawierają kryształy, które Artificer może użyć do stworzenia modyfikacji miecza świetlnego i zbroi dla użytkowników Force. Znaleziska archeologiczne zawierają fragmenty artefaktów technologii nasyconej Mocą. Te cenne przedmioty zawierają starożytne formuły i algorytmy używane w Sztucznej Sztuczności i Syntezie. Archeologiczne znaleziska prawdopodobnie ukrywają rzadkie komponenty datacronów, które są używane do tworzenia wzmacniających atrybut Matrix Cubes. 2. Bioanaliza Dzięki bioanalizie możesz zbierać materiały genetyczne ze stworzeń i roślin. Bez wątpienia umiejętność ta najlepiej pasuje do umiejętności tworzenia biochemii. Materiały genetyczne obejmują włókna komórkowe, szczepy bakterii, ekstrakty toksyczne i płyny lecznicze. Biochemicy wykorzystują te materiały do ​​tworzenia medpaków, które przywracają zdrowie, stymulatory (jednorazowe zastrzyki), które zwiększają zdolności fizyczne, oraz implanty biologiczne, które zwiększają waleczność walki poprzez stymulowanie sieci neuronowych i regulację funkcji pnia mózgu. 3. Scavenging With Scavenging pozwala odzyskać przydatne materiały i części ze starej i uszkodzonej technologii, z którą się spotykasz. Umiejętności rzemieślnicze Armormech. Armstech. a Cybertech wykorzystuje zasoby Scavenging i zazwyczaj nadaje się dla Łowców Nagród i Trooperów. 4. Krojenie w plasterki umożliwia dostęp do bezpiecznych systemów komputerowych i szafek zamykających oraz pozyskuje z nich cenne dane, przedmioty, materiały techniczne i rzadkie schematy. To w zasadzie pozwala uzyskać różne przepisy, które później mogą być używane do różnych umiejętności rzemieślniczych, aby zrobić głównie broń i zbroję. Typowymi celami do krojenia są elektroniczne sejfy, stacje danych, komputery typu mainframe i biometryczne skrzynki na śmieci. Zawierają one skrytki, które mogą dostarczać cenne przedmioty, kredyty, rzadkie materiały techniczne używane do budowy prototypów i droidów zbrojących i generatorów artefaktów oraz obiekty odkrywania misji, które odblokowują trudne misje, które potencjalnie mogą przynieść wspaniałe nagrody. Możesz chcieć wiedzieć, że krojenie jest obecnie zdecydowanie największym producentem pieniędzy. Zasoby (schematy techniczne) są wykorzystywane do umiejętności craftingowych Cybertech, ale wiele przedmiotów jest korzystnych dla wszystkich umiejętności załogi. Umiejętności rzemieślnicze Bez względu na to, czy Twój zespół gromadzi zasoby, czy pozyskujesz je w inny sposób, będą one podstawą tworzenia. W zależności od tego, jak zdecydujesz się specjalizować, twoja załoga będzie mogła budować zbroje, broń, implanty lub inne przydatne przedmioty i sprzęt. Możesz użyć tych przedmiotów samodzielnie lub umieścić je na wolnym rynku dla zysku. Będziesz otrzymywać raporty z umiejętności załogi, nawet gdy jesteś z dala od statku, a jeśli któryś z twoich towarzyszy powróci ze schematem cennego przedmiotu, możesz wyznaczyć kogoś innego, by od razu zaczął wytwarzać przedmiot na stacji roboczej statku bez konieczności powrotu do Statek Umiejętności rzemieślnicze są bardzo specjalistycznymi dyscyplinami dla twoich trzech automatów do gry w Crew Skills, będziesz mógł wybrać tylko jedną umiejętność rzemieślniczą do opanowania twojej załogi. Ekran tworzenia arteficii Istnieje sześć różnych umiejętności rzemieślniczych: Armormech, Armstech, Artifice, Biochem, Cybertech i Synthweaving. Poniżej znajduje się kilka szczegółów na każdym z nich. 1. Armormech Armormech daje ci możliwość pracy z twardymi metalami i elektronicznym ekranowaniem, aby zbudować osobistą zbroję dla użytkowników, którzy nie używają siły. Strumienie kupowane przez sprzedawcę są używane podczas procesu tworzenia zbroi w celu dopracowania materiałów w celu zapewnienia ich przydatności. Armormechs może odwrócić inżynier swoją zdobytą zbroję i ewentualnie odkryć nowe sposoby na ulepszenie tworzenia pancerza. Umiejętność zbieracka Zbieranie i umiejętność misyjna Underworld Trading zapewniają zasoby rzemieślnicze dla Armormech Zalecane dla: Przemytnika, Żołnierza, Imperialnego Agenta, Łowca nagród 2. Armstech Ta umiejętność specjalizuje się w tworzeniu broni takich jak działo szturmowe, pistolet blasterowy, karabin blasterowy i karabin snajperski. Pozwala również graczowi na ulepszanie i modyfikowanie broni: Beczki, zakresy i wyzwalacze. Najbardziej przydatne dla Łowców Nagród i Żołnierzy. Strumienie kupowane przez sprzedawcę są wykorzystywane podczas procesu tworzenia blastera w celu udoskonalenia materiałów w celu zapewnienia ich przydatności. Armstechs może odwrócić inżynier swoich wykonanych miotaczy i ewentualnie odkryć nowe sposoby ulepszenia tworzenia blasterów. Materiały są w większości zbierane przy użyciu metody oczyszczania (metale i związki), ale także przy pomocy badania (badane związki). Zalecane dla: Smuggler, Trooper, Imperial Agent, Bounty Hunter 3. Artifice Artifice zawiera budowę artefaktów Jedi i Sith. Ta umiejętność specjalizuje się w tworzeniu modyfikacji przedmiotów, w tym mieczy świetlnych. Kategorie przedmiotów, które może wykonać rzemiosło Artifice to: Circuitry, Emitter Matrix, Focus Crystal, Focus Lens, Gadżet, Uprząż, Nakładka, Podkład i Kryształ Rezonansu. Najbardziej przydatne dla Sith Warriors i Rycerzy Jedi. Kolorowe kryształy również określają kolor wiązki lighsaber8217s. Pancerzowe nakładki i podkładki zapewniają dodatkową ochronę pancerza i zwiększają waleczność walki. Twórcy mogą odwrócić inżynierstwo, opracować własne ogniska, stopy i zbroję nadgarstka i ewentualnie odkryć nowe sposoby na ulepszenie tworzenia pancerza. Umiejętność gromadzenia Archeologia zapewnia zasoby rzemieślnicze (kryształy mocy, kryształy koloru i fragmenty artefaktów) dla Artifice, a Treasure Hunting zapewnia kamienie szlachetne. Zalecane dla: Jedi Knight, Jedi Consular, Sith Warrior, Sith Inquisitor 4. Biochem Umożliwia tworzenie poprawiających wydajność serum i różnych biologicznych implantów. Możesz to rozważyć przy tworzeniu Alchemypotion w SWTOR. Tworzy także jednostki Med. która działa jak dystans Medpac leczy. Biochemicy mogą tworzyć medpaki, które przywracają zdrowie, stymulatory (jednorazowe zastrzyki), które zwiększają zdolności fizyczne, oraz implanty biologiczne, które zwiększają waleczność walki poprzez stymulowanie sieci neuronowych i regulację funkcji pnia mózgu. Biochemicy mogą stosować inżynierię wsteczną do tworzenia swoich implantów i ewentualnie odkrywać nowe sposoby ulepszania tworzenia implantów. Potrzebne zasoby (biochemiczne próbki i związki) dla Biochem gromadzone są za pomocą umiejętności Bioanalysis, a niektóre z nich są nawet uzyskiwane dzięki Dyplomacji (materiały medyczne). Eliksiry są zawsze poszukiwane, więc ten zawód jest przyzwoity, by robić kredyty. Zalecane dla: wszystkich klas 5. Cybertech Ta umiejętność specjalizuje się w ulepszeniach Droida, ale może także tworzyć rękawki. Wprowadzają również modyfikacje niektórych elementów: uprzęży, nakładek, podkładów, obwodów, gadżetów i generatorów granatów i przedmiotów droidów podlegających zbroi droidów. Także techniczne nadgarstki i buty. Słuchawki są zewnętrznymi mini-komputerami, które noszone są na uchu lub w jego pobliżu. Wzmacniają waleczność walki, przekazując dźwiękową i wizualną informację zwrotną użytkownikowi lub poprzez bezpośrednie sprzężenie nerwowe za pośrednictwem zewnętrznego przekaźnika nerwowego. Cybertechs może odwrócić inżynier swojego stworzonego droida, stóp i zbroi nadgarstków, słuchawek, broni elektrycznej i generatorów, i ewentualnie odkryć nowe sposoby na ulepszenie ich tworzenia. Umiejętności zbierackie Scavenging i Underworld Trading zapewniają zasoby rzemieślnicze dla Cybertech. Zalecane dla: Smuggler, Trooper, Imperial Agent, Bounty Hunter 6. Synthweaving Ta umiejętność specjalizuje się w tworzeniu lżejszych zbroi, prawdopodobnie głównie dla Inkwizytorów Sithów i Konsulów Jedi. Pomyśl o tym jak o tailoratherathering. Dostawcy zapewniają gotowe rozwiązania, zawieszenia i kompozyty, które są używane podczas procesu Synthweaving. Synthweavers mogą odwrócić inżynier ich pancerza i ewentualnie odkryć nowe sposoby na ulepszenie tworzenia pancerza. Umiejętność zbierania Archeologia i umiejętność misji Underworld Trading zapewniają zasoby rzemieślnicze dla Synthweaving. Zalecane dla: Jedi Knight, Jedi Consular, Sith Warrior, Sith Inquisitor Mission Skills Misja umiejętności są unikalnym dodatkiem do systemu Crew Skills. Dzięki tym umiejętnościom wysyłasz swoich towarzyszy z całej galaktyki podczas różnych misji, aby odzyskać informacje, zdobyć łup lub wypełnić inne cele, by przynieść ci nagrody. Kiedy używasz umiejętności misyjnej, musisz wybrać towarzysza. wybierz misję z ciągle zmieniającej się puli i wyślij tego towarzysza po nagrodę. Możesz wybierać spośród wielu umiejętności misyjnych, w których twoja ekipa bierze udział w przeprowadzaniu badań. Uczestniczy w misjach dyplomatycznych. Handel nielegalnymi towarami Istnieje wiele opcji, z których każda ma własny zestaw korzyści i nagród. Niektórzy mogą nawet zarobić ci lekkie lub ciemne punkty boczne. Podobnie jak w przypadku innych umiejętności, twoi towarzysze wykonują te misje w swoim własnym czasie i przynoszą nagrody, gdy zostaną ukończone. Dowolna liczba twoich umiejętności w załogach może być umiejętnością Misji, więc przygotuj się, aby Twój zespół pracował. Istnieją cztery umiejętności Misji: 1. Dyplomacja Sztuka prowadzenia negocjacji i zarządzania nimi. Misje dyplomatyczne mogą również dostarczyć lekkich materiałów do budowy zbroi i darów towarzyszących, aby podnieść ich ocenę uczuć. Wysyłanie swoich towarzyszy w misjach dyplomatycznych może również wpływać na twoją stronę jasną lub ciemną stronę. Służy również do pozyskiwania materiałów do Biochem. 2. Dochodzenie Badanie to umiejętność sprawdzania dowodów i podążania za wskazówkami w celu odkrycia cennych tajemnic. Może dostarczyć schematy prototypowe dla wszystkich umiejętności rzemieślniczych, średnich materiałów zbrojących i prezentów towarzyszących, a także jest ogólnie przydatny dla Armstecha. 3. Poszukiwanie skarbu Poszukiwanie skarbu umożliwia wyśledzenie i odzyskanie cennych przedmiotów poprzez zbadanie serii wskazówek. Poszukiwanie skarbów może dać kamienie szlachetne, skrytki, prezenty towarzyszące i fragmenty prezentów. Fragmenty prezentów można zdobyć, wysyłając Towarzyszy w misjach, które potencjalnie dostarczają prezenty towarzyszące, i które mogą mieć jakość Premium, Prototype lub Artifact. Fragmenty mogą zostać przekazane kuratorowi Nar Shaddaa za równorzędny prezent towarzysza. Dobrze pasuje do umiejętności rzemieślniczych Artifice. 4. Underworld Trading Underworld Trading to doświadczenie w handlu nielegalnymi towarami i usługami. Daje ciężkie materiały zbroi, przyprawy i prezenty towarzyszące. Przydatny w Armormech. Cybertech i Synthweaving. Towarzysze Postacie towarzyszące są kluczową częścią The Old Republic, więc jednym z celów umiejętności Crew jest ich pełne włączenie do systemu. Gracze mogą wydawać zamówienia rzemieślnicze maksymalnie pięciu towarzyszom naraz, a każdy towarzysz może dodać do swojej kolejki maksymalnie pięć zadań rzemieślniczych. Możesz anulować postępy tworzenia z dowolnego miejsca, jeśli zajdzie taka potrzeba, a zasoby, z których korzystali Twoi towarzysze, zostaną Ci zwrócone. Twoje koleje rzemiosła będą się dalej rozwijać, jeśli po ponownym zalogowaniu się będziesz musiał przejść do trybu offline, otrzymasz wszystkie przedmioty, które zostały ukończone, gdy odszedłeś. Twoi towarzysze mają różne umiejętności i osobowości, a ich mocne strony przenoszą się do systemu umiejętności załogi. Niektórzy towarzysze lepiej nadają się do konkretnych Umiejętności Crew niż inni. Cechy towarzyszące w umiejętnościach załogi mają być odpowiednie do fabuły i znaczące, ale premie nie są tak ekstremalnie ekscytujące, że czujesz, że masz tylko jeden wybór towarzysza dla danego zadania. Więcej informacji na temat towarzyszy i ich bonusów dla umiejętności załogi w naszych przewodnikach dla klas. więc zapoznaj się z przewodnikiem dla twojej klasy, aby dowiedzieć się, który towarzysz może być lepszy dla twojego wyboru zawodów. Możesz szybko przejść do listy towarzyszy dla każdej klasy za pomocą tych linków: Łowca nagród. Imperial Agent. Jedi Consular. Rycerz Jedi. Sith Inquisitor. Sith Warrior. Przemytnik. Policjant. Aby jednak zaoszczędzić trochę kliknięć, możesz przeczytać poniższe bonusy: Qyzen: 15 Effect Archeology. 5 Efekt bioanalizy. Tharan: 10 Cybertech Eff. 10 Efekt krojenia. Iresso: 2 rogi Armstecha. 2 Scavenging Crit, Nadia: 10 Synthweaving Eff. 2 Kryzys Dyplomacji. Zenith: 15 Efekt polowania na skarb. 1 Kryty kryminalny Underworld. T7-01: 10 Bioanalysis Efficency, 2 Slicing Critical Kira: 5 Synthweaving Critical, 1 Rescarch Critical Doc: 5 Skuteczność handlowa Underworld, 5 Biochem Critical Sargent Rusk: 10 Efektywność Armstecha, 10 Efektywność Plądrownika Plaga Lorda: 10 Efektywność arteficka, 10 Efektywność Archeologiczna Mako: 5 Efektywność Cybertecha, 15 Efektywność cięcia w kratownicach: 10 Efektywność handlowa w świecie podziemnym, 2 Krytyczne Torrenty Biochemiczne: 10 Efektywność badań, 2 Kryzys w zakresie bioanalizy Blizz: 15 Efektywność Armormechu, 1 Skala wytrzymałościowa w Armstechu: 10 Efektywność oczyszczania, 2 Kryteria łowieckie w poszukiwaniu skarbów, Kaliyo Djannis : 10 Skuteczność Armstecha, 2 świat przestępczy Krytykalny wektor Hyllis: 5 Efektywność bioanalizy, 5 Dyplomacja Doktor krytyczny Lokin: 15 Efektywność biochemiczna, 10 Efektywność badawcza Chorążyki Raina: 10 Efektywność oczyszczania, 2 Armormech Krytyczny Skorpion: 5 Bioanaliza, 5 Dyplomacja Krytyczny Khem Val : 15 Efektywność artefaktu, 5 Efektywność badawcza Andronikos Revel: 2 Krytyczne cięcie, 2 kryjówki handlowe ical Ashara Zavros: 10 wydajności syntezy, 10 efektywności dyplomowania Talos Drellik: 5 wydajności poszukiwania skarbów, 5 kryteriów kryptologicznych Xalek: 10 wydajności bioanalizy, 2 badań toksyczności skarłowacenia: 5 efektywności handlu podwodnego, 5 umiejętności kryptograficznych, Malavi Quinn: 10 efektywności armatech, 10 Skuteczność Dyplomacji Jaesa Willsaam: 5 Efektywność Archeologii, 5 Syntetycznych Poruczników Pierce: 10 Cybertech Efficiency, 2 Krytyczne Krytyczne Krytyki: 10 Efektywność Scavenging, 2 Bioanalysis Critical Corso Riggs: 5 Underworld Trading Efficiency, 5 Armstech Krytyczny Krytyczny Bowdaar: 10 Cybertech Efficiency, 10 Scavenging Efektywność Risha: 15 Dyplomacja, 1 Krytyczne Krojenie Akavi Spaar: 10 Armormech, 2 Krytyczne Kryty Gazy Kryzydowe Tuno: 10 Archeologia, 2 Krytyczne Kryterium Łowieckie Aric Jorgan: 10 Efektywność Armstecha, 2 Dyplomacja Krytyczna Elara Dorne: 10 Efektywność Biochemiczna, 10 Efektywność Bioanalizy M1- 4X: 5 Cybertech Efficiency, 5 Scavenging Critical Tanno Vik: 5 Armormech Critical, 1 Underwor ld Trading Krytyczny Yuun: 10 Krańcówki, 10 ekranów Zarządzanie Załogami pokazuje poziom twoich umiejętności załogi i pozycji z towarzyszami. Wszyscy towarzysze, z wyjątkiem robota okrętowego, którego jedynym celem jest bot zawodu, mają bonusy do 2 zawodów. Wydajność skraca czas potrzebny na ukończenie misji o wartość procentową, a opcja Krytyczny zwiększa prawdopodobieństwo otrzymania krytycznego rzemiosła lub zdobycia epickich klejnotów, metali, tkanin i polimerów w zawodach opartych na misjach. Wszystkie bonusy wynoszą około 5-10, a niektóre są niższe (krytyczne dla misji są 2, podczas gdy tworzenie wynosi 5, ponieważ misje mają już 20 szans na krytykę, a tworzenie wynosi 5 baz). Rzemiosło krytyczne robi 3 rzeczy: ArmorWeapons: Dodaje gniazdo modulatora Mody: Tworzy 2 misje: Daje epickiej jakości materiały rzemieślnicze Towarzysze to znacznie więcej niż tylko blok statystyk, które można uporządkować. W prawdziwej grze fabularnej to, co myślą o tobie twoi towarzysze, wpłynie na to, jak zmotywowani będą pracować dla ciebie. Towarzysze z wysokim przywiązaniem będą mieli znacznie większą zdolność do wykonywania zadań rzemieślniczych. Na przykład, towarzysz z wielką sympatią może wytwarzać przedmioty szybciej, co staje się naprawdę istotne, gdy zadania tworzenia mogą trwać wiele godzin lub nawet do jednego dnia. Możesz podnieść ocenę uczuć towarzyszących, podając im różne prezenty: większość można uzyskać dzięki umiejętnościom misyjnym . Mimo że towarzysze są bardzo ważni dla systemu The Old Republic i Crew Skills, niektórzy gracze chcą być podstawowym rzemieślnikiem wszystkich swoich przedmiotów lub szczególnie specjalnych elementów wyposażenia. Warto zauważyć, że gracze na pewno będą musieli być bezpośrednio zaangażowani w proces uczenia się rzadkich schematów, a miecze świetlne nie są nabywane ani montowane za pośrednictwem systemu Crew Skills. Inżynieria Odwrotna Inżynieria Odwrotna jest wersją odsuwania TOR8217. Możesz tylko odtwarzać przedmioty podobne do tych, które możesz tworzyć, a ogólna jakość item8217 określa, jakie rodzaje gadżetów możesz z nich uzyskać (zawsze dostajesz materiały do ​​tworzenia). Ogólnie rzecz biorąc, nigdy nie powinieneś odwracać Inżyniera czegokolwiek, czego nie możesz stworzyć, ponieważ jest on nieopłacalny. Obecnie nie można modyfikować RE. Nie wiem, czy kiedykolwiek będziesz w stanie, ale czuję, że trzeba go dodać, aby stworzyć realną końcówkę. Głównym powodem, dla którego istnieje RE, jest nauczenie się, jak tworzyć lepsze przedmioty nadające się do stworzenia. Kiedy jesteś przedmiotem, który możesz wytworzyć (czego uczysz się od trenerów lub schematów), jest szansa, że ​​nauczysz się tworzyć lepszą wersję tego samego przedmiotu, zarówno w rzadkości jak iw mocy. Odbywa się to za pomocą systemu prefiksów, który określa właściwość statyczną dodawaną do dowolnego przedmiotu poddanego inżynierii wstecznej. Powiedzmy, że masz RE8217d Space Blaster (niecodzienna jakość) i nauczyłeś się tworzyć Space Blaster (rzadkie). 8220Commander8221 to prefiks (np. WoW8217s 8220 z sufiksów 8221), który dodaje element Presence do elementu. Jeśli nie podoba ci się ten prefiks, po prostu NAPISZ więcej Space Blasterów, aż znajdziesz coś, czego chcesz, np. 8220Overloaded8221 (moc) lub 8220Critical8221 (ocena krytyczna). Nie mam ich pełnej listy, ale z tego co wiem, nie można uzyskać prefiksu z tworzenia, który daje podstawowe statystyki. Teraz możesz zrobić Space Blaster z Commandera8217, możesz teraz go odtworzyć, aby nauczyć się epickiej wersji. Ta epicka wersja zachowa prefiks pierwszego, ale ponieważ jest epicka, będzie miała zwiększone statystyki dzięki lepszym bazowym modom. Innym ważnym aspektem inżynierii odwrotnej jest to, że będzie to jedyny sposób na zdobycie określonych wzorców. Szczegóły na ten temat są nadal w większości nieznane, takie jak szanse na uzyskanie tych wzorów itp. Należy najpierw stwierdzić, że nie wszystkie elementy mają gniazda modyfikacji i nie można ich w żaden sposób ulepszyć. System mod jest podobny do klejnotów gniazd w WoW, ale dają one więcej statystyk i zwykle wpadają w przedmioty, które same w sobie nie mają statystyk, nawet zbroi. Wartości pancerza są określane przez rodzaj pancerza (lightmedheavy), a statystykę pancerza wymieniono na modach. Obrażenia to to samo, ale z modyfikatorami obrażeń i typami broni (na przykład działka szturmowe robią coś więcej niż miotacze). Twoja zbroja na poziomie 10 może być zbroją poziomu 50, jeśli możesz zmodyfikować ją wystarczająco, by była odpowiednia. Prawie wszystkie mody mają zmienną jakość (nie rzadkość). Będą miały niewielkie zmiany w ich nazwie i zapewnią różne statystyczne premie, nawet jeśli będą miały takie same wymagania i rzadkość. Przykład: Patron MZ-40y Power Cell Patron jest prefiksem, który zawsze daje CUN END. y może być liczbą od 1 do 4 i jest wskaźnikiem jakości, 4 jest najlepszym (o najwyższych statystykach). Zakres od 1 do 4 może być dość znaczący. Spowoduje to, że minmaxerzy są kompletnie szaleni, ponieważ nie można ich stworzyć (obecnie.) Patron MZ-401 może być 10cun 8end, a Patron MZ-404 może być 13cun 10end. Masz 21 modów, które mogą mieć tę zmienną jakość 8220feature8221, co może skutkować różnicą setek punktów statystyk na modach wysokiego poziomu. Mody są tworzone przez załogi Armstech, Artifice i Cybertech. Modulatory Modulatory to jedyny popularny mod dzielony pomiędzy broniami i elementami pancerza. Gniazda modulatora znajdują się na krytycznych artykułach i są w rzeczywistości slotem 8220free8221. Stworzone przedmioty ze statycznymi statystykami mogą mieć gniazda modulatorów. Modulatory są uzyskiwane za pośrednictwem misji ekip Underworld Trading i mogą mieć dowolną statystykę, czyniąc z krytycznie spreparowanych epików potencjalnie najlepsze przedmioty w grze, chyba że pojawią się epickie przedmioty wysokiego poziomu z dodatkowymi modami lub statycznymi statystykami (obie te rzeczy są oczekiwane). 6 typów modów zbroi: uprząż, podkład, nakładka, wsparcie, obwody i modulatory. Elementy składają się z: Uprzęży lub Podkładu 1-2 z OverlaySupportCircuitry Modulator (tylko crit craft). Szelki (headlegchest) i Underlays (wszystko inne) zawsze mają ranking pancerza i podstawowe statystyki, a żadne przedmioty nie mają obu pasków uprzęży i ​​podszewki. Nakładki mają podstawowe statystyki, a obwody wspomagające nie. Optymalne elementy pancerza to zawsze nakładka HarnessUnderlay (SupportCircuitry, jeśli 3 mody). Naprawdę nie warto jej aktualizować, jeśli stracisz zakładkę ze względu na o wiele lepsze statystyki rdzenia niż statystyki wtórne. Broń ma potencjał, w przeciwieństwie do pancerza, mieć 5 gniazd modów i więcej typów modyfikacji. Dystans: Barrel Power Cell (Trigger or Scope) Modulator koloru kryształu (tylko jednostki krytyczne) Walka wręcz: moc Kryształowa rękojeść (soczewka ogniskowania lub emiter matrycy) Modulator koloru Crystal1 (tylko Krytyczne rzemiosło2.) Beczki i Kryształy mocy kontrolują ocenę obrażeń, Moc komórek i Hilts mają podstawowe statystyki, podczas gdy wyzwalacze, lunety, soczewki i emitery nie. Kolorowe kryształy mogą mieć podstawowe statystyki (ale zwykle mają wytrzymałość), więc używanie broni wibronicznej nie jest wskazane. Które umiejętności załogi dla jakiej klasy Jeśli zastanawiasz się, która umiejętność załogi jest najlepsza dla twojej klasy lub po prostu potrzebujesz szybkiego przeglądu ich, spójrz na poniższy obrazek. Szmugler Imperial Agent: Pancerz: Armormech, Scavenging, Underworld Trading Broń: Armstech, Scavenging, Dochodzenie Trooper Bounty Hunter: Pancerz: Armormech, Scavenging, Underworld Trading Broń: Armstech, Scavenging, Badanie Zbroja: Synthweaving, Archeologia, Dochodzenie Broń: Sztuczność, Archeologia , Zbroja do Poszukiwania Skarbów: Synteza, Archeologia, Broń Handlowa Podświata: Sztuczność, Archeologia, Łowienie Skarbów: Włócznia, Archeologia, Dyplomacja Broń: Sztuczność, Archeologia, Poszukiwanie Skarbów Ktoś również zebrał podstawowe informacje o rzemiośle z tej strony w pliku PDF, aby uzyskać szybki przegląd . Możesz pobrać go poniżej: Gracze będą mieli trzy miejsca na umiejętności dla załogi, aby wypełnić dowolną kombinację Gathering, Crafting, Mission skills. Jednakże gracz nie może wypełnić więcej niż jednego automatu o umiejętności rzemieślniczej. To wymusi specjalizację i upewni się, że gracze nie są samowystarczalni, jeśli chodzi o tworzenie przedmiotów. Możesz mieć umiejętność misyjną, zbieranie i tworzenie przedmiotów lub dwa zgromadzenia i jedna umiejętność tworzenia Towarzyszowych premii do umiejętności są obecnie łagodne, aby gracze nie czuli, że nie mogą zabierać towarzyszy na boisko, ponieważ są zbyt cenni na statku, korzystając z ich bonusów . Tylko towarzysze robią rzeczywiste rzemiosło. Nie zobaczysz nikogo towarzyszący, którzy wykonują wyznaczone zadania. Nie potrzebujesz specjalnych stołów warsztatowych, aby tworzyć przedmioty oparte na czasie zainwestowanym więcej niż poziom XP. Nie oczekuj, że zdecydujesz się zostać Mistrzem Rzemiosła w weekend Niektóre przepisy będą ograniczone na serwer, aby były rzadkie. Jeśli chcesz zbierać zbiory samodzielnie, możesz. To nie jest ograniczone do twoich towarzyszy Rzemiosło może trwać od 5 minut do 24 godzin Wszyscy trenerzy umiejętności załogi są dostępni na światach Kapitału. Nie ma ograniczeń co do tego, jaką klasę robi crafting Większość misji umiejętności załogi jest dostępna z puli losowych misji, ale niektóre są odblokowane, gdy znajdziesz rzadkie przedmioty, które dają lepsze nagrody. Towarzysze nie mogą zginąć podczas misji Craftingu, ale mogą zawieść. Jeśli to się nie powiedzie, stracone osoby to kredyty, które kosztują wysłanie towarzysza na misję. Twoi towarzysze nie mają umiejętności załogi. Umiejętności załogi, z których mogą korzystać, opierają się na umiejętnościach rzemieślniczych, które posiada twoja główna bohaterka. Maksymalna liczba załogi, która może wykonać dowolną umiejętność rzemieślniczą, wynosi 5. Każdy inny zapasowy może wykonywać misje, zbierać lub podróżować z główną postacią. Jeśli chcesz szybko zdobyć towarzyszkę towarzyską i punkty poboczne ciemności, zdobądź Dyplomację i Poszukiwanie skarbów . Możesz również wybrać opcję Krojenia z tymi dwoma, jeśli tylko interesujesz się tworzeniem kredytów, a nie tworzeniem. Jeśli masz jakieś dodatkowe informacje do przekazania, skontaktuj się z nami lub dodaj komentarz. Również jeśli uznasz to za przydatne don8217t zapomnij kliknąć podobne przyciski poniżej. Lost Jedi Sentinel Wysłany 13 października 2017 o 3:31 rano jakl Tak, Armstech buduje wszystkie typy miotaczy i blastera mods8230 david I don8217t myślą, że schematy będą wiązały się z odbiorem. Pamiętam, że czytałem coś o ograniczonych ilościach schematów z górnej linii, które spadały w ograniczonych ilościach. Jeśli więc weźmiesz go do armormechu i do artylerii, a to wiąże się z pickupem, wszyscy się zarżną. Wątpię, żeby tak się stało. I hura, bazując na sztucznym rzemieślniczym ekranie, wygląda jak możesz produkować rękojeści mieczy świetlnych, które bazują na przyczepach, myślę, że wpłyną na to, jak twój miecz świetlny wygląda (czysta spekulacja8230) Wysłany 25 października 2017 o 10:01 Co to jest piekło a upgrade droidów Jeśli jego upghrades specjalnie dla towarzyszy, którzy są robotami, wydaje się nieco ograniczony w zakresie8230 Wysłany 2 listopada 2017 o 01:31 am po prostu chcę zamrozić czas i mieć całe doświadczenie swtor następnie wrócić do pracy Opublikowany 2 listopada, 2017 o 2:43 Patrzyłem na AlterSwtor, i mieli notatki z Beta Patch, z pewnymi informacjami na temat tworzenia w pobliżu dna. Armstech może teraz wytwarzać wiatrówki i wibroostrady, i było kilka innych zmian. Artifice może teraz tworzyć generatory tarczy i kolorowe kryształy, a Slicing może zyskać Schemat statków, tak myślę. Tylko główki się8230 dzięki za wszystkie informacje też utknąłem między Synthweaving, a Artifice, aż tu dotarłem Wysłany 27 listopada 2017 o 23:52 Gdzie są trenerzy rzemieślnicze znajdujące się na wczesnych poziomach gry Wysłany 28 listopada 2017 o 12:03 Możesz dostać się do trenerów na poziomie 1, powinni być w najbliższym centrum kosmicznym. Myślę, że musisz wziąć transfer do swojej floty frakcji. Zazwyczaj dostajesz się tam, zanim dotrzesz do swojego stołecznego świata, ale możesz nauczyć się kilku umiejętności zbierania przed wcześniejszym nabyciem maty craftingowej w celu uzyskania dodatkowych kredytów. Z tego, co wiem, umiejętności załogi (obecnie) nie pomniejszają żadnych kredytów. Opublikowano 29 listopada 2017 o 14:59 Ten przewodnik wydaje się dość przestarzały w odniesieniu do modów. Wygląda na to, że Bioware znacznie je uprościł. Według niektórych danych torheadów: - bronie do walki w zwarciu posiadają rękojeść, kryształ mocy, ulepszenia i gniazda modów, - broń dystansowa ma gniazda na beczki, kryształ mocy, ulepszenia i mod. - zbroje (rękawice, buty, hełmy, napierśniki i legginsy) mają zbrojeniowe, wzmacniające i modowe gniazda. Bronie typu 8220Off-hand8221 (wibrator, generatory tarczy, scattergunki) i inne elementy nie mają gniazd. Broń, która może mieć gniazda modów, zawsze ma co najmniej slot na kryształ mocy, nawet jeśli mają one stałe statystyki. Wygląda na to, że niektóre schematy pozwalają na tworzenie przedmiotów przy użyciu wysyłanych modów. Jeśli chodzi o statystyki modów: - loże, pancerze i beczki dają wytrzymałość i stan pierwotny, plus przedmiot 8220przydatny8221 stat (zbroja lub obrażenia), - kryształy mocy definiują kolor broni i nadają jedną statystykę wśród krytyczności, wytrzymałości lub mocy, - mody dają wytrzymałość , statystyki podstawowej i statystki dodatkowej. - ulepszenia dają wytrzymałość i dwie statystyki dodatkowe. Jeśli chodzi o umiejętności rzemieślnicze i mody: - Armstechs: beczki, - Artifice: loże, kryształy mocy i ulepszenia. - Cybertech: zbroje, mody. Istnieje również rodzaj modyfikacji, ale nie mogłem znaleźć sposobu ich uzyskania ani miejsca, w którym można je umieścić. Być może są one bonusem 8220 Krytycznego rzemiosła 8221. Wysłany 29 listopada 2017 o 16:36 Wysłany 30 listopada 2017 o 12:55 Przede wszystkim uwielbiam tę stronę i zakładkę ją. Jedyne, co irytuje mnie w tym artykule, to stwierdzenie8230 8220Modyfikacja systemu jest podobna do osadzania klejnotów w WoW8221. Jeśli pamiętasz grę Kotor I i Kotor II (gry na komputery dla jednego gracza), mieli system modowy, który jest prawie taki sam jak jeden w mmo (grałem w fazie beta od 25 do 28 listopada). Kotor I został wydany w 2003 roku. The Burning Crusade Expansion for wow, który wprowadził jewelcrafting został wydany w 2007 roku. Jednak wszyscy i ich babcia na wersji beta powiedział 8220lol lol roflmao system socketing jest jak WoW8221. I8217 grałem w WoW od czasu ekspansji krucjaty do kata. jak wielu ludzi, którzy najechali na mnie, dostałem moją legendarną uzdrawiającą buławę wotlk i wyrównali wiele alts. I8217ve grał także w Kotor I, Kotor II, a teraz w wersji beta. W żadnym wypadku nie jestem fanem gwiezdnych wojen tbh Mam wiele pudełek z pokazami gwiazd. Mając to na uwadze, rezerwowałem kilka miesięcy przed rozpoczęciem gry, ponieważ mam wiele gier, które wypuścił Bioware (w tym Dragon Age 2, który był rozczarowujący). Po prostu nie rozumiem tego nastawienia 8220Highlander8221, które było obecne w wersji beta. Nazywam to tak, ponieważ kilka osób w wersji beta myśli tak, jakby 8220. Może istnieć tylko jeden mmo w tym samym czasie, a wszyscy inni to copycat8221. To nie tak, że mmo musi przeciąć głowę innego mmo, aby żyć. Po prostu tak nie działa. Moją radą jest grać przez kotor I lub kotor II i porównywać z mmo, a następnie oczywiście wszystkie porównania z WoW są rozsądne. Ponieważ WoW jest liderem od 7 lat, zostanie porównany z nim w umysłach ludzi. Chciałbym tylko, żeby więcej osób grało w gry KOTOR przed wypowiedzeniem się. W rzeczywistości mogłoby to sprawić, że całkiem dobry wpis na blogu pisał zbyt długo na komentarz. Brzmi za bardzo jak rant Wysłany 1 grudnia 2017 o 2:05 AM Rozszerzenia pochodzą z krojenia. To dość powszechne. But for such a common material which has no bearing to actual crafting itself, the Armour with Augment slots are pretty rare. In fact i have not come across any armour with a slot. And Augments are as low as level 5. Overall I think limiting us to just 1 crafting and 2 gathering is quite a chore. Though I really am excited as this pretty much limits what 1 person is able to do at any 1 time. Running alts is a possibility though it8217d be a long time before any one can run crafting alts effectively. Since affection comes in to the equation and your level as well. I found out that even if you8217re level 20 and your crafting is in the 50s you are not able to choose to go out on level 17 to 24 Slicing missions. Likewise you can be level 150 in Slicing but if you8217re not in the 25 range you wont get to choose the 24 to 31 missions. The game is well thought out and nicely paced. I cant bear to skip the cut scenes. And hell, there are so many choices to make. Posted December 1, 2017 at 7:43 PM Will there ever be a chace to learn more than three I am going to be an Imperial Agent, I think I will go for Cybertech with scavenging and either slicing or treasure hunting, what do you guys think about that combination It seems hard to choose only three. You only got 2 in wow, But there was only about 78 to choose from here we have 15, and not nearly as defined, for example Cybertech shows you should possible have Scavenging, slicing, treasure hunting, and underworld8230what 8230.but i only get 2 Posted December 2, 2017 at 7:29 AMDuring the event period, enchanting armor and weapons will also receive the benefit of only losing one enchantment level should the enchantment fail. Dotyczy to tylko urzekającego sprzętu z hartowaniem kamieni zaklęć. Nie ma też wpływu na sprzęt Archdaeva. Enchantment buff odnosi się tylko do zaczarowania przed maksymalnym poziomem. Nie ma to wpływu na czarujące porażki po maksymalnym poziomie. Kamienie zaklęć Omegi już mają ten efekt i nie otrzymują żadnych dodatkowych korzyści. Wszelkie przedmioty, które z powodzeniem zaczarowano do wymaganego poziomu zaklęć, zostaną przekonwertowane podczas następnej konserwacji. Manastones i Augment również się nawrócą. Oznacza to, że nie musisz czekać na zakończenie wydarzenia, aby otrzymać prawdziwy przedmiot - Nagrody - Pomyślne zauroczenie przedmiotów do wymaganych poziomów zaklęć wymienionych w powyższej tabeli zostanie wymienione na wymieniony przedmiot. W przypadku pierwszej wymiany (222) tylko elementy w magazynie prywatnym zostaną zamienione na wersję wymienioną. Jeśli jesteś w trakcie czarowania, nie musisz się martwić o wymianę swojego mistycznego przedmiotu, jeśli nie byłeś gotowy. W przypadku drugiej i ostatniej wymiany wydarzenia (31) wszystkie zaległe przedmioty zostaną wymienione, jeśli spełniające kryteria kryteria zostały spełnione lub usunięte, jeśli kryteria nie zostały spełnione. Wydarzenie Mysterious Enchanter kończy się 1 marca 2017 r. Zaczaruj swoje mistyczne przedmioty dzisiaj Mówi się, że w Świątyni Ognia wciąż kryje się skarb, który jest wystarczająco odważny, by go zbadać. Porozmawiaj z Annaerunerk, aby podążyć za trzema awanturnikami do Świątyni Ognistego Tlącego, aby zobaczyć, którzy skarbnicy i niebezpieczeństwa czekają na Ciebie. - Jak wziąć udział - W stolicach Pandemonium i Sanctum, możesz znaleźć Annaerunerk, który chce przetransportować ciebie i twoją drużynę (maksymalnie trzech graczy) do Świątyni Smoldering Fire dla poziomów 40. Instancja wydarzenia jest dostępna za darmo raz na dzień i możesz odblokować dodatkowe wpisy ze zwojami bonusu Smoldering Fire Temple Scrolls w sklepie. Po wejściu do instancji znajdziesz trzech poszukiwaczy przygód o imieniu Irish, Shine i Stomper. Każdy poszukiwacz przygód posiada unikalne zdolności, które można wykorzystać tylko w instancji, więc upewnij się, że zdecydujesz, kto wybierze kogo. Na początku instancji znajdziesz także skrzynię Potion, która da ci materiały eksploatacyjne, których możesz użyć podczas eksploracji. Przejdź przez Świątynię Smoldering Fire, a następnie pokonaj tyle potworów, w tym bossa, Kromede, jak możesz w wyznaczonym czasie na punkty. Po ośmiu minutach otrzymasz ocenę na podstawie twoich punktów grouprsquos, które określi liczbę zdobytych Skarbów Tysiąc Smoldering Fire Temple. Możesz użyć jednego klucza, aby otworzyć elegancką skrzynię skarbów lub użyć trzech kluczy, aby otworzyć skrzynię ze skarbami. Masz szansę na otrzymanie Elitarnej Skrzyni ze Skrzyń Olśniewających i Eleganckich. Połącz go z Elitarnym Kluczem Skarbów, który jest dostępny w sklepie w celu uzyskania jeszcze większych nagród. Klucze Elite Treasure Key można również użyć do otwarcia eleganckiej skrzyni skarbów i skrzyni skarbów. Skrzynie ze Skarbami nie znikają, gdy opuścisz instancję, jednak otrzymasz klucze do Skrzyni skarbów Smoldering Fire Temple - Nagrody - Elegancka skrzynia skarbów: Berdin39s Lucky Star Część 2: Szczęśliwa liczba 7 Karta 7 Kier może być używana w parze karta Czerwonego Jokera w zamian za klucz turniejowy. Możesz również łączyć karty o mniejszej liczbie Hearts, które sumują do siedmiu, aby utworzyć kartę 7 Hearts. Część 3: Royal Straight Połącz 10 klubów. Jack of Clubs. Królowa klubów. Król trefl. i Asa Klubów, aby utworzyć kartę Royal Event na Wydarzenie. Ta karta może być następnie połączona z kartą Black Joker dla klucza turniejowego. Część 4: Jokery są dzikim wydarzeniem Czarnym Jokerem i wydarzeniem Czerwone karty Jokera są wymagane w twojej ręce, kiedy pokazujesz karty do Domu w zamian za klucz turniejowy. Karty Joker można kupić w naszym sklepie lub wymienić na 8 i 9 HeartsClubs na karty Joker z eventem NPC, Tuperunerk. Inne karty mogą być również wymieniane na karty Joker od innych NPC zdarzeń. Jeśli masz karty Hearts lub Clubs, których nie planujesz użyć, możesz użyć tego elementu jako buff. Dwukrotnie kliknij kartę, której nie planujesz przechowywać lub handlować, aby użyć odpowiedniego wymienionego buffa. Bonusy karty nie są układane w stos i zastąpią twój bieżący buff, jeśli użyjesz innego buffa karty. Zima wciąż tu jest w Atrei, a to oznacza, że ​​wciąż jest wiele śnieżek do zrobienia. Jakiego rodzaju śnieżkami możesz się zastanawiać Cóż, Frosterinerk mówi, że Aetherized snow tworzy najlepsze śnieżki, zdolne do otrzymania wspaniałych nagród. Zrób sobie przerwę od robienia aniołków i picie gorącej czekolady, aby przekonać się, jak wspaniale możesz zrobić śnieżki - Część pierwsza: Dar Frosterinerów (poziom 30) - W miastach stołecznych codziennie rozmawiaj z Frosterinerkiem, aby uzyskać Snowball. Aby kultywować zdezynfekowane śnieżki, kliknij prawym przyciskiem myszy lub kliknij dwukrotnie kulę śnieżną, aby zaczarować ją na wyższy poziom. Zaklęcie śnieżki do 10, aby stworzyć genialną śnieżkę. Po otwarciu Błyskotliwej Śnieżki otrzymasz (1) Lodowy Odłamek i (1) Błyskotliwy Fragment. Połącz te przedmioty, aby uzyskać Brilliant Ice Prism. który oferuje losową nagrodę o wysokiej wartości. Jeśli śnieżka eksploduje w dowolnym momencie przed 10, losowe nagrody automatycznie zostaną wykorzystane w ekwipunku. Dwie Snowballe można zbierać codziennie od Frosterinerk i dodatkową Snowball za każde 30 minut, w których zalogujesz się do sześciu. W sumie pozwala to na zdobycie ośmiu darmowych śnieżek na postać dziennie. Dodatkowo, raz na konto dziennie możesz odebrać pakiet pięciu śnieżek ze sklepu za 1 NCoin. Jeśli potrzebujesz więcej śnieżek, szefowie tych instancji mają szansę ich upuścić, a także kupić w sklepie. Śnieżne kulki z poziomami czaru 4 i wyższymi mają szansę na oddanie Lodowatego Odłamka (10 Śnieżnych Piłek zawsze da Icy Shard, jak wspomniano powyżej), które można połączyć z Brylantowym Fragmentem. dostępne również w sklepie. to create the Brilliance Ice Prism .100 Money Back Guaranteed: Our Philosophy: GameUSD has always believed that providing customers with superior service is the key to building loyal relationships. Our customer-centered philosophy is embraced by every employee at GameUSD and is evidenced by the policies we stand behind, including: 1) 100 Money Back Guarantee - We promise we would refund you based on your request at any time before delivery if you are not 100 satisfied with our service. 2) 247 Customer Service Support - If any rare occurrence happens, you may use our 247 live chat function to let us know. Our fully trained customer service staff are standing by and will be very happy to help you Recruit Resellers amp Affiliates: If you are satisfied with our service, why not be one of our resellers or affiliates and earn real money by giving more players a chance to use our service Find how the system works gtgt

No comments:

Post a Comment